تعویق قرارداد جباری با الاهلی/تست های پزشکی مشکل دارد؟

تعویق قرارداد جباری با الاهلی/تست های پزشکی مشکل دارد؟

جلسه معارفه مجتبی جباری بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر برای دومین روز متوالی لغو و به جمعه موکول شد.

 

مجتبی جباری روز سه شنبه وارد دوحه شد و قرار بود که کنفرانس خبری معارفه بازیکن جدید الاهلی چهارشنبه انجام شود و جباری بلافاصله در تمرین شرکت کند. دقایقی مانده به شروع کنفرانس بود که مسئولان باشگاه الاهلی قطر خبر لغو جلسه معارفه را به خبرنگاران اطلاع دادند.

فهد علی مدیر اداری باشگاه الاهلی در این رابطه به خبرنگاران گفت: به دلیل طولانی شدن زمان انجام تست های پزشکی جباری اقدام به لغو جلسه معارفه کردیم. به هر حال ما باید دقت کامل را داشته باشیم و منافع باشگاه را در نظر بگیریم. مشکلی وجود ندارد و جباری روز پنجشنبه با الاهلی قرارداد رسمی منعقد می کند.

 

علیرغم اعلام مدیر اداری باشگاه الاهلی، جلسه معارفه جباری امروز هم انجام نشد.

احمد المناعی مدیر تیم های فوتبال الاهلی در این باره به شبکه تلویزیونی الکأس قطر گفت: تست های پزشکی جباری طولانی شده و به همین دلیل عقد قرارداد رسمی به تعویق افتاد. وی افزود: جلسه معارفه و عقد قرارداد با جباری را به روز جمعه موکول کرده ایم تا این بازیکن را فردا رسماً به عنوان بازیکن جدید الاهلی معرفی کنیم.

 

اینکه چرا تست های پزشکی که معمولاً در کمتر از سه-چهار ساعت انجام می شود، برای مجتبی جباری طولانی شده و معارفه وی را دو روز به تعویق انداخته مشخص نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 مهر 1392برچسب:, | 12:19 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح